O mixino filosofo

En un callizo entre a cuadra do bestiar y o gallinero , dos mixinos yeran charrando da vida. O mixino royo, que yera o más viello, no se baixaba d’entalto una toza sino pa refregase a lomera con o mango d’una estral que astí yera emparada. L’atro mixino, chobenet y griso como a zenisa, no paraba quieto y no feba más que prebar d’acazase a coda. 
O mixino royo le diz: “Pero quiers aturate y deixar a coda quieta ”. O mixinet contesta: “Soi estudiando en a escuela de Filosofía pa Mixinos y nos han ensenyau que i hai dos cosetas a tener presente . A primera que a felicidat ye o más important, y l'atra, que a felicidat se troba en a coda. Asinas que he decidiu enrestir a coda y quan la enganche bien enganchada, tendré a felicidat eterna”.
O gato viello lo mira y le diz: “Sabes? yo no he iu ta la escuela de Filosofía como tú. A mía vida ha pasau entre callizos y asti he aprendiu que a felicidat ye o más important y tamién que la tiengo en a coda. Pero por contra do que tu fas yo no pierdo o tiempo prebando d’engancharla, pues alla t’ande vaya y por malo que sea o camín a coda siempre viene con yo“.
www.chambretas.es